22 September 2010

realy2 miz u ! T_T


knapew aku perlu lalui sume nie ? aku taa kuat lalui sume nie tanpe ko . knapew sume nie kene kat aku ? knapew ? knapew ko cepat sgat g ? ko tggal an aku sowang2 kat cnie . knapew aina ? knapew ? aku taa pham . aina ! i need u ! pleaz aina pleaz ! tolong aku ! aku tataw cam ner nak luah an yang penting ckunk aku sakit aina . aku sakit ! aku sakit lalui sume nie . lepas ko tader , aku jadi giler . giler dengan kehidupan yang aku lalui . giler bergelumang dengan kenangan2 kiter aina . if ko ader lagi , ko pasti paham per yang aku ase ckunk . juz ko yang phm n buat aku tenang . tader capew aina juz ko ! aina . . pleaz take me away . . aku da penat dengan idop aku ckunk ! aku give up aina , aku give up ! ! aina . . aku rindukan ko . rindu belaian ko , manjew ko , kasih sayang ko , kegilaan ko , evryting bout ko aina . . aku rindu sangat2 saat kite bersame aina . aku rindu ko ! sampai biler aku perlu lalui sume nie ? sampai biler aku ley tahan nan idop aku nie sejak ko tader ? sampai biler ? aku still ingat pesan ko . ko cakap
" cik , if 1day aina tader , aina hope cik jage diri bek2 n plezz jangan penah ingat aina lagi . anggap kite taa penah kenal n anggap aina taa penah wujud lam dunia kecik juz anggap aina macam angin yang lalu yang taa penah wujud cume merasai kesejukan nyer jer cik ."
kenapew jadi cam nie aina ? knapew ? sume salah aku aina . salah aku ! if kate malam 31/08/07 aku taa pakse ko kuar nan aku n bwak moto ko sndiri , sume nie taa kan jadi cam nie . sume salah aku aina ! salah aku !  ko jato dpan aku . sume nyer depan mate aku ! aina ! aku mntak map sangat2 . aku sayang ko ! knapew sume nie perlu jadi ? knapew ko tiggalkan aku ?aku taleyh lupe an kjadian tu termasok ko aina . ko kawan aku . kawan yang paling rapat n bek nan aku . setiap msalah aku , ko tolong setel an .tp ckunk ? ko da tader lagi . da tader capew ley tolong aku , sayangkan aku cam ner ko sayangkan aku dulu . nie da takdir aina .aku doakan ko da sentiase aman kat canew . 1ary , kite akan jumpe lagi . . .

ko tetap dalam ingatan aku . .
kenangan ko nan aku sentiase ader lam aty nie . . .

NURUL AINA SYAFIERA BTE MOHD KHALID
                _29 DEC 1991 - 31 AUGS 2007_

ya allah . kuat an aku . aku merayu padamu ya allah . berikan aku kekuatan tok lalui sume dugaan yang kau berikan .

No comments:

Post a Comment