14 November 2010

past memories


memories yang dulu wat aku menangis bile aku terkenang kan kisah kite . dari kite mule kenal , dekat mane , suume nyer . care kite bine cinte kite , pertahankan cinte kite , hubungan kite agar taa ptoz kat tgah jalan . kite berjanji akan still bersame walau aper skali pon dugaan yang datang . kite janji after ko abez study kite akan bertunang n pastu nek pelamin . tapi , aper dah jadi ? mane ko pergi ? ko tinggalkan aku sorang2 kat cnie . ko buat aku jadi giler , pikirkan diri ko . ko buat hidop aku taa sempurne lepas ko pergi . n skunk , ko daa tader lagi kat cc aku n ko pindah jaoh dari aku . ko idop terkurung . kenapew ? kenapew perlu ko buat sume nie ? perlu ke ko jadi macam tu ? aku tau nie bukan yang ko nak tapi keadaan n kawan2 buat ko jadi cam nie . aku kenal ko . aku kenal sapew diri ko sebenar nyer . aku kenal ko bukan sehari dua , actly dekat 6 years . kite couple 5 years 8 months 16 days .
kite daa masak nan pangai masing2 . tapi kenapew ko putoz an hubungan nie sebab an seseorang ? kenapew ? mane pergi janji2 ko ? mane sume tu ? mane hajat kiter tok bersame ? ko musnahkan sume nie skelip mate . ko tinggal an aku sorang2 . kenape lyz ? kenapew ? aper salah diri nie kat lyz sampai lyz sekse diri nie ? aper yang lyz taa apat dari orang ? sume lyz dapat . actly lebeh lyz . cukop sume nyer orang bagi kat lyz . tapi kenapew lyz wat orang cam nie ? sumpah orang cakap , orang sedeyh tgok lyz . sedeyh tgok n dga ape yang da jadi . sumpah ! orang still sygs lyz macam dulu , taa pernah terlintas naa buang lyz dari idop orang . malah orang tau , orang taa mampu idop tanpe lyz walaupon orang daa ader yanie , but this hearts still 4 u dear . plezz ! dont make me being crazy again . dont make me hurts ! orang dapat story dari amalyna , yang lyz ckunk taa stay stose n stay at melake , but orang taa puas aty n orang g jupe mak n tanye betol kerh lyz taa stay cnie g n mak ckap yer .but y ? y u must do like this ? y lyz ? give me answer . kenapew lyz taa naa dga cakap orang ? kenapew lyz taa naa dga cakap family ? look now ! what happen to u !? u are alone at there . nobody beside u now ! hey ! grown up k ! after kuar , jangan wat pangai g k . plez ! i'm begging to u !




















kenangan nie akan still abadi dalam diri ini . taa kan aku buang dari idop aku . aku akan ingat sampai mati . selagi ader nyawe nie , akan aku kenang diri kau sampai bile bile .

No comments:

Post a Comment