10 January 2011

kepergian kau amat di rindui semua

malam minggu , malam enjoy bagi anak mude sekarang . malam minggu tadi 8/1/2011 gak arh aku kehilangan sowang sahabat sepejuangan R.O.T.S malaysia sebab terlibat dalam kamalangan jalan raya di higway damansara
pagi ahad dalam lingkungan kol 7 a.m aku dapat 1 kol dari kaka angkat aku , yang mengate an sorang dari sahabat kitowang telah kembali ke rahmahtullah mlam td . aku terkejut . aku tanye alek at kaka aku sapew yang daa tader ? dyer twoz ckap , HAIKAL daa tader deq . dyer xcident . aku teroz diam kaku tergamam coz daa lame aku taa jupe nan si arwah . yang aku ingat , las aku jupe arwah bulan 10/2010 . dkat 2 bulan aku taa jupe dyer . siez , dyer bnyak kenangan nan kitowang . care dyer bergurau , bercakap , kdang2 dyer poyo ckit tp ckunk dyer daa tader lagi . dyer daa tggal kan kami sume . moge dyer ditempat an ditempat orang yang beriman . dyer seorang yang tabah n cekal dalam idop dyer selame nie . 

HAIKAL 
dalam kenangan 9/1/2011
p/s : 
al-fatihah 

No comments:

Post a Comment