30 March 2011

ini yang aku rase

Dulu , aku ade tempat nak ngadu , st0ry , luah an sgalenye kale aku nga duka tp skang , sume tuu daa ilang . Even kawan bek aku pon daa takde . Sume daa ilang . Ilang tinggal an aku sowang2 . Kenapew perlu jadi cam nie ? Apew salah aku sampaikan aku ase terpinggir , terbuang , tak diperlukan , sume laa . Aku ibarat bola je . Bile nak gume , amek elok2 , tp bile daa ase tak diperlukan , sepak , tendang , buang jaoh2 . Tp kenapew perlu aku di wat jadi cam tuu ? Salah ape aku kat dorang sume ? Kenapew aku perlu dapat sume nie ? Ade family , macam tak de . Ary ary nak bgado . Ade je bende yang tak kene nan aku . Kalau buleyh , sume nye salah aku . Aku fedup ! Aku rase nak tinggal an sume nye . Biar aku pegi wat selama nya . Wat pe pon aku idop kalau sume tak pernah nak hargai aku , biar kan aku , sume nye ar salah aku . Since ade awex , tapi . . . Bukan sebab per , sebab dye jaoh nan aku . Aku nak dye slalu at sisi aku , saat aku sakit , aku epy , n sume yang berkenaan kaseh sayang . Aku tak salahkan dye . Dye tak wat salah pon at aku . Even aku syg dye wlaupon kadang-2 aku terluke n jelez sikit tp tu sume adat dalam lumrah bercinta . Aku sayang dye . Dye hadir saat aku telah jato . Aku egat pesanan dye . Jangan tinggal an dye n dalam hubungan kitorang '' NO WORD BREAK OFF '' . Aku cuma hope dye taa berubah aty n pegang kata-2 tuu n terima aku seadanya . Rase nye daa tak de pape g aku nak cakap , cukop laa sampai sini sajew .

* yang terase , aku mintak map . Nie yang aku rase skunk . Mintak map sangat-2 .

* awak , if trase gak , saye mintak map au . Saye tak sanggup nak simpan daa .

mood : crying

No comments:

Post a Comment