04 April 2011

luar kemampuan aku

Bile senja melabuhkan layarnya terlihat lah warna keemasan dikaki langit . aku cube bayangkan kalau kau ada kat sebelah aku , pasti suasana tu akan lebih bermakna . Tapi sayangnya kite terputus tali janji . kau kate kasih sayang x bererti dan xmungkin menjanjikan untuk hari esok bahagia or x .
Aku tak paham . Dan bile aku cermin diri aku balek , baru aku paham , aku terlihat kedaifan dalam diri aku yang kau x inginkan . aku hanye mampu melepas keluhan yang panjang menyesali kemiskinan diri aku nie . aku hanye mampu petik bintang di langit untuk peneman kau bila sunyi , aku mampu buat jambatan pelangi untuk kau meniti kemana saja , aku mampu pertahankan kau walau pun lawan ku seribu untuk buktikan cinta dan kasih sayang aku betol-2 iklas terhadap kau . Itu yang mampu aku buat . Tapi , itu hanya mimpi . bila aku tersedar dari mimpi , dan hakikatnya aku juz ada, 1 jasad 1 nyawa, satu cinta . aku tak salahkan diri kau , Kau berhak tentukan nasib kau untuk kehidupan kau . . .


STORY suda HABIS

1 comment:

  1. macam lirik lagu ukays yang dah diubah suai. hehe,

    ReplyDelete