09 May 2011

bajet malam minggu

8 may 2011 :
hahah ! maen giler laa budak-2 nieh , buleyh plak ajak g kesanew kesini . adesss !
cam bese laa kan , MAT REMPIT macam kami nie , petang-2 AHAD mesti kuar melepak sanew sini , pot lepak ( tabong haji ) hahaha ! :) semalam tol-2 sengal , daa laa aku baru bangon tdow pastu dpat kol dari dak nieh haa , ajak aku mlepak tempat bese , adess ! ( mal ! aku nga kering uh . . pisang ! ) aku pon bangon-2 , tak pikir paper , mandi-2 n twoz gerak ( sebelom gerak , mintak dwet luu kat mak aku rm10 ) hahaha ! ( anak mak an , memang cam nie . ) heheheh :PP aku pon per agyh , gerak laa , gerak punye gerak sampai kat lokasi melepak . time sampai tuu pon tader budak-2 , yang ader juz 2-3 kepale jerk . huhuh . ( yang len daa ilang ! hahah !) lepak punye lepak sampai malam gak laa . then kitowang masok town jap pusing-2 ( sajew wat line panas ) huhuh . pusing punyer pusing , masing-2 daa petak . . mane tak nyer , asyik-2 pusing tempat yang samew jerk . huhuh pas pusing-2 tuu , kitowang masok higway ( buleyh plak bajet wat cam malam minggu ) =_=' masok jerk higway , ermmmmmmmmmmm . taya cakap , sendiri pikir laa kan ( masing-2 FLY ! ngeeee~ ) daa puas maen higway , sume petak alek , tak au mane hale tuju dh . huhu . last-2 , buleyh plak si APex nie ajak kitowng g ICT s.alam ( aku daa bosan kowt g ctu . tengok lampu wane wani tuu -_-" )  
2 kawan yang bez :)

bajet hot jerk dak nieh :P

cak !

kami :D
untung laa kan ader kasih sayang . huhuhu .
 
alek dah :D


tak pelaa , kawan-2 an , layan ajer laa . pas penat bejalan + melepak + maen giler kat ctu , kitowang pon , balek ker hotel masing-2 ( rumah lah ! ) :P


STORY suda HABIS

No comments:

Post a Comment