09 May 2011

lantak kaw lah !

1st aku nak ckap , aku MAT REMPIT , pesal ? tak suke kawan nan aku ? lantak kowang lah ! ader aku kesah kerh ? sikit pon tak lah ! tak heran pon tak der kawan cam kowang tuu . tak mati pon lah ! kowang jangan pikir sume mat rempit jaat lah , pikir gune otak ! jgan gune kaki uke . daa moto jerk yang aku ader , aper aku leyh wat ? tuu jer kenderaan aku , aku nak begerak kesanew kemari , juz MOTOR jerk yang aku ader . aku tak mampu nak pakai KETE cm kowang . jgan pandng hine sgat kat mat rempit , tak sume nyer busuk ! abez cam ner nan bapak or family kowang yang g keje nek moto ? pakcik yang da tua tuu nek moto g masjid , pasar sume tuu ? mat rempit gak kerh ? jgan asal nampak budak nek moto jerk kowang teroz cop MAT REMPIT , selidik dulu aper sume latar blakang budak yang ko label an mat rempit tuu . pikir kearah positif , kowang sume skolah kan ? jgan jadi bebal + bodoh uke ! ader otak , pikir elok-2 . time keje , keje . time kuar mlepak , mlepak . kuar jalan-2 , jlan-2 . time style , style uke ! lagi skali aku cakap , ader OTAK gune BAEK_2 !! jangan label orang yang tak elok sedangkan diri korang pon tak perfect .

p/s : tader sapew pon yang perfect lam dunia nieh . terase ? mintak map laa yer , nie kenyataan . .


STORY suda HABIS

No comments:

Post a Comment