26 June 2011

malam minggu

pagi tuu aku gerak g kl . mule-2 aku engat nak g semanyih tapi tak jadi . aku pon lepak laa kat kl tuu bagai nak giler , macam orang giler . sorang-2 , kesanew keamri . merayau bagai nak rak . huhuhuh . lepak punyer lepak , aku teringat sorang kawan , aku pon g lepak nan dyer kejap kat tempat keje dyer . lepak , sembang citer tu ini , aku pon gerak g klang jap ( hehehe ) . aku sampai klang , aku urus kan sume nyer yang tak setel lagi ( ader laa urusan aku ) lepas setel sume tuu , aku teroz contac sorang nie , cakap nak jumpe ( lame tak jumpe dyer kowt . janji nak jumpe dyer sebelom nieh , sume tak jadi , tapi aey nie , sume abez aku redah ) huahuahu :P      aku sampai-2 jerk , aku tengok dyer nga wat keje , ( dyer tengah angin time tuu ! takot !!! ) dyer abez jerk keje , kitorang pon lepak . ( lepak 3 orang k ! not 2 orang :)  ) sembang-2 , sedar dah petang . aku pon alek arh kl alek . alek , lepak kl alek , nak g BB ( bukit bintang ) jalan plak taleyh masok , aku pon ekot jalan blakang nak masok ker BB terjumpe plak abang aku sowang nieh . ( buleyh plak dyer sergah aku . macam polis dowh !!! menggelejat aku ) huhuhu . aku pon lepak-2 ar nan dyer kat BB . lepak-2 , masok air jap , aku jumpe plak EX aku nan BF baru dyer . huahu . sweet kowt dorang . macam pinang dibelah 2 dowh . sweet sangat-2 !!! :)  . lepas jumpe dyer , member-2 aku yang laen pon datang , datang , lepak skali , lepak samew-2 jagi sewel + masok air + giler , kitorang pon gerak pusing-2 , jalan-2 .( malam minggu kan ) . paper pon , malam minggu yang terbaek :)

 

STORY suda HABIS

No comments:

Post a Comment