05 February 2013

balek SP dok buat riuh ^^

nie kisah time holiday dulu ngan family aku , tp bukan tuu jerk . ader kisah dyer sebelom holiday tuu . nak tau ? jom cek tengok picx-2 nie dulu :)

si abg cain dengan remy xaxau ^^
pusing naek cepai jerk pon ^^
kami dok lepak sini pekena ABC ^^
jalan-2 bendang dengan ali ^^
sepetang hari di pantai merdeka ^^
oke dah tengok kan ? time tok story . tuu sume picx time aku lambung balek SP kedah . buat per ? owh aku memang camnie , yerlaa , semak dok KL ,aku lari balek sanew skali-2 ngan dorang . time nie kitorang sume cuti , seminggu plak . lagi pon balek sanew bab tengok kampong :) yelaa , dah lame tak balek kann . seminggu dekat kampung , macam-2 aku buat kat sanew ngan dorang . tp bukan tuu jerk story aku , ader lagi sebenar nyer . korang tunggu jerklaa sambungan dyer kejap lagi kunk eyh ^^ . chaw dulu . mate aku rabak dah nie ^^. salam :D


STORY suda HABIS

No comments:

Post a Comment